Česta pitanja i odgovori

1. Trebam li dozvolu za voditelja brodice za upravljanje brodicom?

Za upravljanje brodicama u Hrvatskoj potrebno je posjedovati važeću dozvolu za voditelja brodice. Dokument u fizičkom obliku biti će zatražen na dan rezervacije prije samog isplovljavanja, nije moguće iznajmiti plovilo bez valjane dozvole za voditelja brodice. Imajte na umu da je moguće rezervirati brodicu i bez vlastite dozvole za voditelja brodice u slučaju kada iznajmljujete brodicu zajedno sa skiperom.

2. Koje dozvolu za voditelja brodice vrijede u Hrvatskoj?

Popis dozvola za voditelja brodice (skiperskih dozvola) je prilično dugačak i sastavljen od strane Ministarstva pomorstva RH. Možemo vam poslati popis na e-mail ako je potrebno, tako da možete provjeriti je li dozvola koju posjedujete valjana. Prije nego potvrdite svoju rezervaciju, ako ste u nedoumici, preporučamo da nam pošaljete kopiju e-poštom, kako bismo mogli odmah provjeriti je li vaša skiperskih dozvola važeća.

3. Što je sigurnosni depozit-kaucija?

Prilikom najma brodice, Klijent je dužan uplatiti depozit-kauciju koji se po isteku najma vraća, ako su brodica i oprema u ispravnom stanju, kao i prilikom preuzimanja iste. U suprotnom, navedeni depozit zadržava se u iznosu potrebnom za popravak ili kupnju oštećene ili izgubljene opreme. Iznos sigurnosnog depozita ovisi o modelu unajmljene brodice.

4. Je li gorivo uključeno u cijenu najma brodice?

Gorivo nije uključeno u cijenu najma brodice. Slobodno nas kontaktirajte ako želite procjenu troškova goriva za određenu brodicu.

5. Možemo li parkirati automobil u Marini Polesana?

Da, u Marini Polesana postoji parking za naše klijente. Jedno parkirno mjesto za svaku iznajmljenu brodicu.

6. Koja se sigurnosna oprema nalazi na brodu?

Prema hrvatskim zakonima sva plovila registrirana za iznajmljivanje moraju imati pojaseve za spašavanje, kutiju prve pomoći, aparat za gašenje požara, signalizaciju za slučaj nužde, itd. Tijekom postupka tehničke provjere pokazati ćemo vam sigurnosnu opremu na plovilu.

7. Što s rezervacijom u slučaju lošeg vremena?

Ukoliko vrijeme ne dopušta izlazak na more, poželjno je odgoditi rezervaciju i dogovoriti novi termin.